Bullbakande Boelle!

Gör en kontring med dagens intag av föda:

Frukost - Gröt, macka med leverpastej, äpplejuice
Lunch - Macka med skinka och gurka
Fika - Chai Latte, scones med creme cheese och sylt
Kvällsmat - Bullar och te

(Var tog middagen vägen...?)

Fan jag kom på!
På det halva ägget som blev över efter bullpenslingen så gjorde jag en pyyyytteliiiiten äggakaka. Det blev en 3-4 tuggor. Gott gott med lingonsylt till.

(Nä Sandy-Pandy-My-Man-Dy, men som du själv sa, anorektiker äter toapapper. Jag vill ju inte hamna så snett på grusvägen att jag börjar med sånt trams! Därav är toapapper sträng förbjudet att inta. Hemma. På skolan går det bra. Eller på klubbar. Helst det som ligger på golvet. Det är redan lite uppmjukat och behöver inte tuggas så jädrans mycket.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0