Sandys pappa fyller 50 så hon får faktiskt rucka på reglerna litta

Frukost: 3 glas grön mjölk, En macka med... vad i helskotta? Har totalt glömt bort vad jag hade på den. Smör och Ost kanske?
Mellanmål: Två rostade korvbröd med smör och skinka och en kopp kaffe
Lunch: Banantårtbit (Pappa fyller 50) (liten bit) (skitliten, ville ta en till men icke!)
Mellanmål: Wienerbröd (Pappa fyller 50!) (arbetskamrat hade med sig - oartigt att inte ta!!!)
Kommande Kvällsmat: Fruktsallad på en banan, en kiwi och ett äpple - blav nada

Även om jag blir hungrig efter intaget av kvällsmaten kommer jag inte äta mer för HAHA MYSELF! jag har ingen mer mat hemma! In your face!

Boelle, käkar du mannagryns- eller havregrynsgröt? Jag vill nämligen härmas med grötfrukost men havregrynsgröt är ju bara för tapetklisterliknande för att jag ska kunna svälja utan att klökas och stöta upp allt igen. Och jag får röda prickar i ansiktet när jag spyr. Och det vill jag inte ha alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0