Sandy undrar om hon får andas på dig?

Vafan, får man inte käka kakor när ens pappa fyller half-past-dead? Ska det jämställas med dejting fjanteri? Va?
Vad är viktigast egentligen, att hylla familjen eller få sig ett knull...?
Eller ojdå, hehe, sorry, my mistake, when I put it like that ser jag ju klart o tydligt.att knulla faktiskt går före. Knulla går före detmesta faktiskt!

Idag kommer min föda bestå av endast Loka Päron och vitlöksbröd. Kommer lukta satan med andra ord. Dvs inget knulleri för min del!

Djupt sorgsen dock över att jag inte fick verkställa min noga planerade bestraffning av Boelle the Beauty. För nu är vi ju Even, morr...

Kommentarer
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 23:39:01
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0